A “balla_zoltan rajongói“ oldalon szervezett “Miller x Boiler Room” nyereményjáték hivatalos Részvételi- és Játékszabályzata

1. A nyereményjáték szervezője

„Miller x Boiler Room” (a továbbiakban: „Játék”) szervezője a Borsodi Sörgyár Kft. (Cg.:
05-09-019849; székhely: 3574 Bőcs, Rákóczi u. 81.; adószám: 14981140-2-05 a továbbiakban: „Szervező) A Játékhoz kapcsolódó adatkezelést a Szervező, mint
adatkezelő (a továbbiakban: “Adatkezelő“),
a Játék lebonyolításához kapcsolódó egyéb feladatokat, továbbá az
adatfeldolgozást a Mito Creative Zrt. (Cg.: 01-10- 140905, székhely: 1053
Budapest, Károlyi utca 9., adószám: 27989485-2-41) mint Adatfeldolgozó (a
továbbiakban: „Lebonyolító”) végzi
.
A Játék során Adatfeldolgozónak minősül Cséve
Zsófia Kisadózó (székhely: Ikervár, 9756.
Kossuth utca 80., cégjegyzékszám: 53549750, adószám: 69694433-1-38), aki
a nyeremények lebonyolításában és a nyertesek kiválasztásában fog segíteni.

A Játék során Adatkezelőnek minősül a Facebook Ireland Ltd.
(székhely: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Dublin
Írország) is, amely társaság az Instagram felületen biztosítja a nyereményjáték
működését. A Facebook Ireland Ltd. önálló adatkezelőnek minősül, melynek
keretében az adatkezelés célját és kereteit önállóan határozza meg, az
adatkezelésért önálló felelősséggel tartozik. A Facebook felületén végzett
adatkezelésekre vonatkozóan saját adatvédelmi tájékoztatóval rendelkezik
(https://www.facebook.com/help/instagram/155833707900388/).

 

2. Kik vehetnek részt a játékban?

2.1. A Játékban részt vehet minden, 18. életévét betöltött devizabelföldi, magyar
lakcímmel és a magyar hatóságok által kiállított érvényes személyazonosító
igazolvánnyal rendelkező, a 2.2. pontban
meghatározott személyek körébe nem eső, továbbá saját Instagram profillal („Instagram profil”) rendelkező
természetes személy (a továbbiakban: „Játékos”),
aki a Játék időtartama alatt 4.1. pontban írtaknak megfelelően teljesíti az
adott posztban meghirdetett feladatot. A Játékos a részvétellel kifejezetten
elfogadja a jelen játékszabályzatban („Játékszabályzat”), valamint a Instagram
által előírt irányelvekben meghatározott valamennyi feltételt, és hozzájárul
ahhoz, hogy a Lebonyolító (https://www.instagram.com/balla_zoltan/) Instagram oldalán
(továbbiakban „Rajongói oldal”) privát üzenetben megadott nevét, profil képét,
a Rajongói oldalon beküldött nevezését, valamint nyertesség esetén, a
Játékossal való kapcsolatfelvételt követően a Játékos teljes nevét,
telefonszámát, e-mail címét, +1 fő vendég nevét valamint születési idejét. az
adott Játékkal összefüggésben a lenti adatvédelmi tájékoztatásnak megfelelően
kezelje.

2.2. A Játékban nem vehetnek részt a Szervező, a Lebonyolító, illetve
a Játék szervezésében vagy lebonyolításában közreműködő gazdálkodó szervezetek,
ügynökségek, ezek tulajdonosai, vezető tisztségviselői, munkavállalói, vagy
velük munkavégzésre irányuló egyéb jogviszonyban állók, és mindezen
személyeknek a Ptk. 8:1. § (1) bek. 2. pontjában meghatározott hozzátartozói.

 

3. A Játék időtartama

A Játék 2021. november 19. napján 16 óra 00 perc 00 mp-től 2021.
november 22. napján
23 óra 59 perc 59 mp-ig tart és egy fordulóban zajlik A jelentkezéseket ezen
időszak alatt lehet megtenni.

 

4. A Játék menete

4.1. A Játékban a Játékos az alábbiak szerint vehet részt:

A Játékos felkeresi a Szervező Rajongói oldalát, majd az ott
közzétett nyereményjáték felhívás alapján (Instagram poszt a Rajongói oldal
falán) eleget tesz a felhívásban foglalt a feltételeknek. (továbbiakban
„Pályázat”), és megválaszolja a feltett kérdést kommentben a poszt alatt.

 

A Játék lebonyolítása, illetve az abban való részvétel a jelen Játékszabályzat
szerint történik. Amennyiben a Játékszabályzat valamely kérdést nem szabályoz,
úgy a mindenkor hatályos magyar jogszabályok vonatkozó rendelkezéseit kell
alkalmazni.

Amennyiben a Játékos jelen Játékszabályzatot vagy annak bármely
rendelkezését nem fogadja el, valamint azzal kapcsolatban kifogást emel, a
Játékban nem jogosult részt venni, illetve a Játékból automatikusan kizárásra
kerül.

 

4.2. A Játékosok a 2.1 pont szerint rendelkezésre bocsátott adataik
alapján kerülnek azonosításra. Az adatok esetleges változásaiból eredő, a
Szervező érdekkörén kívül eső, technikai problémákért (pl. Instagram profil
törlése, elérhetetlensége) a Szervezőt, illetve Lebonyolítót semmilyen
felelősség nem terheli. A Pályázatokat a Játékszabályzat előírásainak teljesítése
végett a Szervező megvizsgálhatja, és amennyiben azok, illetve az azt beküldő
Játékos bármely okból nem felel meg a Játékszabályzat feltételeinek, úgy az
érintett Játékost – saját, önálló döntése szerint – a Játékból kizárhatja.
Szervező a nem valós adatokat megadó résztvevőket kizárhatja a Játékból.

 

4.3. A Játékos téves adatszolgáltatásából eredően a Szervezőt
semmilyen felelősség nem terheli. A Szervező nem ajánlja a Játékban való
részvételt harmadik személy által regisztrált vagy nem valódi adatokat
tartalmazó Instagram profil megadásával. Amennyiben nem saját maga által
regisztrált Instagram profilt vesz igénybe a Játékos, a Játék kezdete előtt
kérje a jogosult írásbeli hozzájárulását, a megfelelő jogosulti hozzájárulás
esetleges hiánya miatti következményekért kizárólag Játékos felelős, a Játékkal
kapcsolatos, e-mail postafiók, illetve profil használat jogosultságából fakadó
vitákkal kapcsolatban a Szervező, valamint a Lebonyolító mindennemű
felelősségét kizárja.

 

Egy Pályázatot a Lebonyolító csak egy alkalommal fogad el
érvényes Pályázatnak.

A Játékos a Játékban történő részvétellel és a Pályázat
feltöltésével a Pályázat tartalmának tekintetében kizárólagos, időben és
területileg, valamint a felhasználás módja és mértéke tekintetében korlátlan,
harmadik személy részére átengedhető felhasználási jogot biztosít Szervező
részére bárminemű ellentételezés (így különösen díjazás) nélkül.

 

4.4. A Játék szempontjából szabálytalannak minősülnek azok a
jelentkezések, amelyek különösen, de nem kizárólagosan (i) obszcén szavakat
tartalmaznak, (ii) pornográf vagy szexuális tartalmúak, (ii) sértik a jó
ízlést, (iv) vallási, politikai, gyűlöletkeltő vagy egyéb sértő szövegeket
tartalmaznak, (v) a Játék témájától eltérő tárgyat, illetve a Szervezőtől
idegen feliratot tartalmaznak, versenytárs márkákat vagy termékeket jelenítenek
meg, (vi) más, a Szervező által nem gyártott vagy forgalmazott márkát
hangsúlyosan jelenítenek meg, (vii) internetes honlapról vagy bármely más úton
letöltöttek, (viii) reklám értékűek, (ix) a Szervező jó hírnevét sértik, (x)
sértik valamely harmadik személy szerzői vagy személyhez fűződő jogát, harmadik
személyek személyes adatait jelenítik meg, illetve érdekeit sértik, (xi)
jogsértőek, (xii) a Szervező szubjektív megítélése alapján nem illeszkednek a
Játék koncepciójába. Szervező az ilyen kommenteket azonnal törölheti, saját
döntése szerint.

 

4.5. A Szervező és Lebonyolító és a Játékban közreműködő partnerei a
legnagyobb gondossággal járnak el a rendszer működtetése és a gyűjtött
jelentkezések nyilvántartása terén, azonban semmiféle felelősséget nem
vállalnak bármilyen technikai, adatkommunikációs hibáért, adatvesztésért vagy
az ezekből eredő bármely jogkövetkezményért, vagyoni- és nem vagyoni
hátrányokért. A Pályázat beküldésével a Játékos tudomásul veszi, hogy a Játék
technikai infrastruktúrájának tartalma, teljesítménye, üzenet- és
adatátviteli-, valamint válaszadási sebessége a kiszolgáló technológia
függvénye, és ezáltal ezeket kedvezőtlenül befolyásolhatja olyan, a Szervezőn
és Lebonyolítón kívülálló tényező, mint például (de nem kizárólagosan)
kapcsolati hiba, a szerver számítógépek teljesítménye, a hálózati leterheltség,
a hálózati torlódás, a lefedettség, valamint a biztonságos hálózati kapcsolat
fenntartása. A Szervező és Lebonyolító az e bekezdésben írtakból fakadó
mindennemű felelősséget és kártérítési kötelezettséget kifejezetten kizár.

 

4.6. A jelentkezéseket a Játékszabályzat feltételeinek való
megfelelés ellenőrzése végett a Szervező vagy Lebonyolító megvizsgálhatja, és
amennyiben azok, illetve az azt beküldő Játékos bármely okból nem felel meg a
Játékszabályzat feltételeinek, úgy az érintett Játékost a Játékból kizárhatja a
Lebonyolító egyoldalú döntése alapján. A Játékból – a Szervező vagy Lebonyolító
megítélése alapján – kizárásra kerülhetnek azok a Játékosok, akik a Játék
szellemével ellentétesen, nem létező személyeket tartalmazó profillal, vesznek
részt a Játékban, azzal a céllal, hogy a nyerési esélyeiket ezzel a megtévesztő
magatartással megnöveljék.

 

4.7. A Szervező, a Lebonyolító és a Játékban közreműködő partnerei
fenntartják a jogot, hogy manipuláció, jogosulatlan jelentkezés, szabálytalan
játék, visszaélés, vagy ezek gyanúja, továbbá a
https://www.instagram.com/balla_zoltan/ oldal rendszerébe
történő bármilyen jellegű illetéktelen beavatkozás, behatolási kísérlet vagy
erre irányuló magatartás esetén a Játékból bárkit indoklás nélkül egyoldalú
döntés alapján kizárjanak, vagy a Játékosok regisztrációját, feltöltött
Pályázatait részben vagy egészben töröljék.

 

5. A nyertes kiválasztása

A Játék időtartama
alatt mindösszesen 5 (öt) db Nyertes kerül kiválasztásra.

 

6. A nyertesek kiválasztásának módja

A nyertes kiválasztása az alábbiak alapján történik:

A Lebonyolító a beküldött érvényes Pályázatok közül 5 (öt) db
győztest és 5 (öt) db pótnyertest választ.

 

A kiválasztás időpontja: 2021. november
23. 11:00. A kiválasztás nem nyilvános.

A Szervező és Lebonyolító rögzíti, hogy figyelembe veszik, hogy
a Pályázat és a nyertesek kiválasztása mennyiben egyeztethető össze az
alkoholos italok reklámozására vonatkozó jogszabályi rendelkezésekkel és egyéb
irányelvekkel, ideértve különösen a gazdasági reklámtevékenység alapvető
feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény, illetve a
Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezéseit is.

A Szervező a nyeremény átadásának pillanatáig
kizárhatja a Játékból azt a Játékost, aki nem felel meg a Játékszabályban
rögzített feltételeknek. Szervező szintén kizárhatja a Játékból azt a Játékost,
aki a Játékszabályban foglaltak értelmében nem elérhető a megadott címen. A
Szervező fenntartja a jogot, hogy minden jelenlegi és jövőben szervezett
játékukból kizárják azt a Játékost, aki a Játék során bizonyítottan a Játék
internet oldalának feltörésével, robot, vagy spam program használatával, vagy
egyéb más csalásra lehetőséget adó módon kíván előnyhöz jutni.

A Játékban való részvétellel a Játékos tudomásul veszi, hogy a
Játék tartalma, teljesítménye, üzenet- és adatátviteli, valamint válaszadási
sebessége a kiszolgáló technológia függvénye, és ezáltal ezeket kedvezőtlenül
befolyásolhatja olyan, a Szervezőn és a Lebonyolítón kívülálló tényező, mint
például (de nem kizárólagosan) kapcsolati hiba, a szerver számítógépek
teljesítménye, valamint a biztonságos hálózati kapcsolat fenntartása. A
Szervező és a Lebonyolító az e bekezdésben írtakból fakadó mindennemű
felelősséget kizár.

Abban az esetben, amennyiben a Játék nyertesének Pályázata nem
felel meg a jelen Játékszabályzatban írt feltételeknek, és emiatt kizárásra
kerül, helyette a nyertes sorsolásával egyidejűleg kisorsolt tartaléknyertes
válik nyertessé. (A jelen pont szerinti sorsolás során a nyertes kisorsolása
mellett egy tartaléknyertes kisorsolására is sor kerül.)

 

7. A nyeremény

Az 5 (öt) db fődíj díjanként 1 (egy) db páros jegyet tartalmaz a
Miller és a Boiler Room által 2021. december 01-re szervezett eseményre.

  

8. A nyeremény átvétele

8.1. A nyertes Játékos a
nyereményt az alábbiak szerint veheti át:

Lebonyolító a nyertes Játékost a nyereményről elektronikus úton
direkt üzenet formájában, a sorsolást követő 24 órán belül, majd a nyertes
visszajelzése hiányában, további 24 órán belül ismételten. A nyertes Játékos a
második értesítést követően haladéktalanul, de legfeljebb 24 (huszonnégy) órán
belül köteles üzenet, e-mail vagy telefon útján visszajelezni az értesítésben
megküldött elérhetőségek valamelyikén. Amennyiben a nyertes Játékos ezt
elmulasztja, úgy “nem elérhető”-nek minősül, és kizárásra kerül a
Játékból.

 

Amennyiben Szervező észleli, hogy a nyertes Játékos „nem
elérhető” vagy bármilyen okból nem adható át részére a nyereménye, a 6. pontban megjelölt tartaléknyertes
kiválasztására kerül sor a Szervező által.

 

A nyereményt a Lebonyolító a Nyertes játékos részére emailben
kézbesíti.

A járványügyi helyzetre való tekintettel a rendezvényen való
részvétel kizárólag érvényes covid-igazolvánnyal lehetséges.

8.2. A nyeremény készpénzre, vagy bármely egyéb kedvezményre, vagy
más nyereményre nem váltható át. Előre nem látható események bekövetkeztekor a
Szervező és Lebonyolító fenntartják a jogot, hogy alternatív nyereményt
ajánljanak fel a nyertesnek, azonos értékben azzal, hogy azt a nyertes köteles
elfogadni, mint a nyereményt helyettesítő juttatást. A Szervező és Lebonyolító
kizárja a felelősségét bármely olyan körülmény miatt, amely a nyeremény
átadását követően a felhasználás során, vagy azzal összefüggésben a nyertesnél,
illetve harmadik személynél felmerülnek. Szervező és Lebonyolító kizárólag a
jelen Játékszabályzat szerinti nyeremény átadására vállal csak kötelezettséget.
Az átadásra kerülő nyeremény minőségéért és az azokhoz kapcsolódó
szolgáltatásokért a nyereményt a Szervező/Lebonyolító számára biztosító
harmadik felet terheli felelősség.

 

8.3. A Lebonyolító kizárja a Játékból azt a jelentkezést, amelyre
nézve az azt beküldő Játékos részére a nyereményt azért nem lehet átadni, mert
a jelentkezésben feltüntetett személyes adatok nem valósak, hiányosak vagy
tévesek, vagy a jelentkezést beküldő Játékos egyéb okból nem felel meg a jelen
Játékszabályzatban írt bármely feltételnek. A Játékos téves
adatszolgáltatásából eredően a Szervezőt, Lebonyolítót és a Játékban résztvevő
partnereit semmilyen felelősség nem terheli.

 

8.4. A Játékosok által megadott adatok hiányosságáért/hibájáért (pl.
névelírás, e-mail cím elírás, stb.), a kézbesítés ez okból történő
elmaradásáért vagy késedelméért a Szervező és Lebonyolító semmilyen
felelősséget nem vállal.

 

9. Személyi jövedelemadó, költségek

A nyereményhez tartozó adófizetési kötelezettséget a Szervező
viseli. Lebonyolítót a nyeremények fentiek szerinti díjmentes átadásán kívül
további semminemű kötelezettség nem terheli.

10. Vegyes rendelkezések

A Szervező, illetve annak bármely leányvállalata, tulajdonosai,
vezető tisztségviselői, és alkalmazottai a nem általa gyártott nyeremény
hibáiért, hiányosságaiért kizárják a felelősségüket, kivéve, ha a felelősség
kizárását a magyar jogszabályok kifejezett rendelkezéssel tiltják. A Játékos
ilyen igényét jogszabályi keretek között a nyeremény
szolgáltatójával/gyártójával/forgalmazójával szemben érvényesítheti. A Szervező
nem oszt szét a jelen Játékszabályzatban felsorolt nyereményen túlmenő egyéb
nyereményt és legfeljebb annyi nyereményt (ide nem értve a „vis maior” esetét)
oszt ki, amennyi a jelen Játékszabályzat 5., illetve 7. pontjában szerepel.

A Játékosok a jelen
Játékban való részvételükkel kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy a Szervező
publikálja a Játékosok nevét és profilképét a tömegtájékoztatási médiában és
egyéb promóciós és reklám célokat szolgáló audio, fotó és videó anyagokban.
Valamint kifejezetten hozzájárulnak ahhoz, hogy a Játékos Pályázatában szereplő
kommentet a Szervező publikálhassa vagy ismertethesse a tömegtájékoztatási
médiákban és egyéb promóciós és reklám célokat szolgáló audio, fotó és videó
anyagokban. Felkérés esetén ellentételezési igény nélkül vállalják továbbá,
hogy rendelkezésre állnak média interjú céljából. A Szervező kérésére a
Játékosoknak a fentieket aláírt nyilatkozattal kell megerősíteniük. Nyertesről
a nyeremény átvétele során készült hang-, illetve videofelvételt és fényképeket
a Szervező reklámcélból, időbeli, térbeli, mód és mértékbeli korlátozás nélkül
díjmentesen felhasználja a személyiségi jogok maradéktalan betartása mellett.

A nyeremény másra át nem ruházható, kereskedelmi forgalomba nem
hozható, készpénzre, illetve egyéb kedvezményre nem váltható és semmilyen módon
nem értékesíthető tovább.

A Szervező, illetve a Lebonyolító kizárja a felelősségét minden,
a Instagram-ot, illetve az azt kezelő szervereket ért külső támadások,
meghibásodás estére. Tehát amennyiben a kiszolgáló hálózatot ért támadás
folytán a Játékosok téves üzeneteket kapnak nyereményét, a Játékos/nem Játékos
státuszukat, stb. illetően, úgy ezen esetekre a Szervező, illetve a Lebonyolító
semminemű felelősséget nem vállal. Szervező, illetve Lebonyolító kizárják a
felelősségüket a Instagram rajtuk kívülálló okokból történő meghibásodásáért,
amely időtartam alatt az nem vagy korlátozottan használható.

 

Szervező fenntartja a
jogot, hogy a jelen Játékszabályzatot indokolt esetben egyoldalúan
megváltoztathatja vagy visszavonja külön értesítés és indoklás nélkül a
fogyasztók jogainak és érdekeinek figyelembevételével.

 

A Szervező fenntartja a jogot, hogy amennyiben csalás gyanúja
merül fel bármely Játékossal kapcsolatban, annak kivizsgálásához információt
kérjen a Játékostól, illetve – saját, önálló döntése szerint – felfüggessze
vagy kizárja a Játékost a Játékból. A Játékból – a Szervező döntése alapján –
kizárásra kerülhetnek azok a Játékosok, akik bármilyen manipulációval élnek.
Ilyen Játékosoknak minősülnek például a sorsolásokon és egyéb
nyereményjátékokon történő részvétel érdekében társult személyek, azon
Játékosok, akik esélyeik növelése érdekében több Instagram profillal játszanak,
és ezzel megfosztják a nyerési esélyektől a tisztességesen játszani kívánó
többi Játékost. A jelen pontban meghatározott, tisztességtelen magatartást
tanúsító Játékosok kötelesek megtéríteni minden olyan kárt, amelyet a Játékkal
összefüggésben a Szervezőnek és/vagy Lebonyolítónak okoztak.

 

Szervező fenntartja a jogot, hogy minden jelenlegi és jövőben
szervezett játékából kizárja azt a Játékost, aki a Játék során bizonyítottan a
Játék internet oldalának feltörésével, robot, vagy spam program használatával,
vagy egyéb más csalásra lehetőséget adó módon kíván előnyhöz jutni.

 

Az Instagram és Cséve Zsófia semmilyen formában nem támogatója
vagy szervezője jelen Játéknak. Az adatszolgáltatás nem az Instagram részére,
hanem a Szervező, mint adatkezelő és a Lebonyolító valamint Cséve Zsófia, mint
adatfeldolgozók részére történik.

 

11. Információ a játékról

A Játékról részletes információk a https://www.instagram.com/balla_zoltan/ weboldalon érhetők el.

 A Játékról nem teljes körű információk érhetőek el a különböző
médiában elhelyezett hirdetéseken keresztül. A Játékosok a Játékkal és az üzleti
célú juttatásokkal kapcsolatos további információért, ideértve a részletes
Játékszabályzat ismertetéséért is a jatekertesito@mito.hu
ügyfélszolgálati e-mail címre írhatnak.

 

ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ

Kezelt személyes
adatok köre

Adatkezelés jogalapja

Adatkezelés célja

Adatkezelés időtartama

Adattovábbítás
címzettje

Adatfeldolgozás

Minden Játékos esetében:

Pl.
A Játékos Instagram neve
A Játékos Instagram profilképe
A Játékos életkora

Az adatkezelésre a természetes személyeknek a személyes adatok
kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad
áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül
helyezéséről szóló, 2016. április 27-i 2016/679/EU európai parlament és
tanácsi rendelet („GDPR”) 6. cikke
(1) bekezdésének a) alapján kerül sor, azaz az adatkezelés a Játékos
hozzájárulásán alapul. Hozzájárulását a Játékos a játékra beküldött
hozzászólásával adja meg. Az érintetti hozzájárulás bármikor visszavonható a
jatekertesito@mito.hu e-mail címre címzett kérelemmel. Az
érintetti hozzájárulás visszavonása nem érinti a hozzájáruláson alapuló, az
érintetti hozzájárulás visszavonása előtti adatkezelés jogszerűségét.

 

 

A
Játékra való regisztráció és a Játékban való részvétel érdekében.

A Játékos életkorának igazolása annak érdekében,
hogy a Játékban részt vehessen (a Játékban kizárólag 18. életévét betöltött
Játékosok vehetnek részt)

Az eredményhirdetést
követően 30 napig vagy a Játékos hozzájárulásának visszavonásáig.

 

A Játékkal összefüggésben kezelt személyes adatok a Játék
lezárását követően is megmaradnak a kiszolgáló szervereken (Instagram),
Szervező és Lebonyolító e vonatkozásban mindennemű felelősséget kifejezetten
kizár.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mito Creative Zrt.

Cím: 1053 Budapest,
Károlyi utca 9. 4. emelet: nyereményjáték lebonyolítása.

 

Cséve
Zsófia Kisadózó (székhely: Ikervár, 9756.
Kossuth utca 80.)

 

 

 

 

Nyertes Játékosok esetében:

Pl. Játékos születési évszáma
Játékos teljes neve
Telefonszáma
E-mail címe
+ 1 fő neve

GDPR 6. cikk (1)
bekezdés b) pontja alapján kerül sor, azaz az adatkezelés a személyes adatok
olyan (ajándékozási) szerződés teljesítéséhez szükségesek, amelyben az
érintett az egyik fél.

A
Nyertes Játékos Nyereményének kézbesítése és annak igazolása érdekében.

A Nyeremény átadását
követő
5
év elteltével törlésre kerül
.

A kézbesítés
igazolására szolgáló dokumentum a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény
169. §-a értelmében legfeljebb a Játék lezárulását követő 8 év elteltéig
kerül megőrzésre.

 

Mito Creative Zrt.

Cím: 1053 Budapest,
Károlyi utca 9. 4. emelet: nyereményjáték lebonyolítása.

 

Cséve
Zsófia Kisadózó (székhely: Ikervár, 9756.
Kossuth utca 80.)

 

 Adatkezelő(k) neve, székhelye,
telefonszáma, weboldala (ahol az adatvédelmi tájékoztatók elérhetők) és e-mail
címe:

 

     Borsodi Sörgyár Kft. (Cg.: 05-09-019849;
székhely: 3574 Bőcs, Rákóczi u. 81.; adószám: 14981140-2-05)

     Facebook Ireland Ltd. – a(z) Instagram
felületen a https://www.instagram.com/balla_zoltan/ oldal használatának
biztosítása (székhely: 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2
Írország; https://www.facebook.com/privacy/explanation ).

 

A
két adatkezelő önálló adatkezelőnek minősül, melynek keretében az adatkezelés
célját és kereteit önállóan határozzák meg, az adatkezelésért önálló
felelősséggel tartoznak. Az adatkezelők saját adatvédelmi tájékoztatóval
rendelkeznek.

 

Az
adatok megismerésére a Szervezőnek a Játék lebonyolításáért felelős
munkavállalói jogosultak.

 

Adatfeldolgozó(k), valamint egyéb
adatkezelő címzett(ek) neve, székhelye, telefonszáma, weboldala (ahol az
adatvédelmi tájékoztatók elérhetők) és e- mail címe:

Név:
Mito Creative Zrt.

Cím:
1053 Budapest, Károlyi utca 9. 4. emelet

Weboldala:
www.mito.hu

E-mail
címe: info@mito.hu

Név: Cséve Zsófia (Kisadózó)

Székhely: Ikervár, 9756.  Kossuth utca 80.

Adószám: 69694433-1-38

Cégjegyzékszám: 53549750

 

A
Mito szolgáltatást nyújt a Facebook Messengeren keresztül.

 

Az Adatfeldolgozónál az adatokhoz
való hozzáférésre jogosultak:

A
Mito Creative Zrt. által delegált projekt fejlesztési és account csapat tagjai.

 

Az Adatkezelők nem kezelnek
különleges személyes adatokat, ez esetleg akkor lehetséges, ha az érintett a
kérdések-válaszok funkció használatakor vagy visszajelzés adásakor magáról
különleges személyes adatot ad meg.

 

Adattovábbítás megvalósulása
harmadik országba: nem valósul meg

Automatizált
döntéshozatal ténye, ideértve a profilalkotást is, valamint legalább ezekben az
esetekben az alkalmazott logikára és arra vonatkozóan érthető információk, hogy
az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel, és az érintettre nézve milyen
várható következményekkel rendelkezik: A Szervező Borsodi
Sörgyár Kft.
nem alkalmaz automatizált döntéshozatalt és nem valósít meg
profilalkotást.

 

Adatbiztonsági intézkedések:

Az
Adatkezelő az Ön személyes adatai titkosságának, sértetlenségének és
rendelkezésre állásának garantálása érdekében az adatait jelszóval védett
és/vagy titkosított adatbázisban tárolja az IT biztonsági szabványoknak és
standardoknak megfelelően. Az Adatkezelő az adatokat a kockázattal arányos
védelem keretében, illetve a személyes és üzleti adatok klasszifikációjához
mérten hálózati, infrastrukturális és alkalmazás szintű védelemmel (tűzfalakkal,
antivírus programokkal, tárolást és kommunikációt titkosító mechanizmusokkal,
melyek esetében az aszimmetrikus kódolás eredményeképpen a dekódoló kulcs
ismerete nélkül a titkosított adatfolyam nem fejthető vissza, tartalomszűréssel
és egyéb technikai- valamint folyamat-megoldásokkal) biztosítja. Az adatvédelmi
incidenseket, folyamatosan monitorozza és kezeli.

 

Az Ön adatkezeléssel kapcsolatos
jogai:

Az
Ön adatvédelmi jogait és jogorvoslati lehetőségeit, és azok korlátozásait
részletesen a GDPR tartalmazza (különösen a GDPR 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 77., 78., 79. és 82. cikkei). Ön az adatairól bármikor tájékoztatást
kérhet, bármikor kérelmezheti adatainak helyesbítését, törlését vagy kezelésük
korlátozását, egyébiránt a jogos érdeken alapuló adatkezelés és a direkt
marketing üzenetek küldése ellen tiltakozhat, és Önnek joga van
adathordozhatósághoz. Az alábbiakban összefoglaljuk a legfontosabb
rendelkezéseket.

 

Tájékoztatáshoz való jog:

Amennyiben
Adatkezelő Önre vonatkozó személyes adatot kezel, Adatkezelő köteles Önnek
tájékoztatást nyújtani – az Ön erre irányuló kérelme nélkül is – az adatkezelés
legfontosabb jellemzőiről, így az adatkezelés céljáról, jogalapjáról,
időtartamáról, az Adatkezelő és képviselője személyéről és elérhetőségéről, a
személyes adatok címzettjeiről (harmadik országba történő adattovábbítás esetén
a megfelelő és alkalmas garanciák megjelölésével), jogos érdeken alapuló
adatkezelés esetén az Adatkezelő és/vagy harmadik fél jogos érdekéről, illetve
az Ön adatkezeléssel kapcsolatos jogairól és jogorvoslati lehetőségeiről
(ideértve a felügyeleti hatósághoz történő panasz benyújtásának jogát),
amennyiben Ön még nem rendelkezik ezekkel az információkkal. Automatizált
döntéshozatal és profilalkotás esetén tájékoztatni kell az érintettet az
alkalmazott logikáról is, továbbá arra vonatkozóan is érthető információt kell
szolgáltatni, hogy az ilyen adatkezelés milyen jelentőséggel, és az érintettre
nézve milyen várható következményekkel bír. Adatkezelő ezt a tájékoztatást a
jelen tájékoztatónak az Ön rendelkezésre bocsátásával adja meg.

 

Hozzáférési jog:

Ön
jogosult arra, hogy az Adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan,
hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés
folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és az adatkezeléssel
kapcsolatos egyes információkhoz hozzáférést kapjon, ideértve az adatkezelés
céljait, az érintett személyes adatok kategóriáit, a személyes adatok
címzettjeit, az adatkezelés (tervezett) időtartamát, az érintett jogait és
jogorvoslati lehetőségeit (ideértve a felügyeleti hatósághoz történő panasz
benyújtásának jogát), továbbá az adatok érintettől való gyűjtése esetén ezek
forrására vonatkozó információkat. Az Ön kérése esetén Adatkezelő az adatkezelés
tárgyát képező személyes adatok másolatát az Ön rendelkezésére bocsátja. Az Ön
által kért további másolatokért Adatkezelő az adminisztratív költségeken
alapuló, ésszerű mértékű díjat számíthat fel. A másolat igénylésére vonatkozó
jog nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságát. A másolat kiadásának
lehetőségéről, annak módjáról, esetleges költségeiről és egyéb részleteiről az
Adatkezelő az Ön kérésére tájékoztatást ad.

 Automatizált
döntéshozatal és profilalkotás esetén az érintett hozzáféréssel rendelkezik az
alábbi információkhoz: az alkalmazott logika, továbbá, hogy az ilyen
adatkezelés milyen jelentőséggel, és az érintettre nézve milyen várható
következményekkel bír.

 

Helyesbítéshez való jog:

Ön
jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül
helyesbítse az Önre vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az
adatkezelés célját, Ön jogosult arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok –
egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését.

 

Törléshez való jog:

Ön
jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül
törölje az Önre vonatkozó személyes adatokat, Adatkezelő pedig köteles arra,
hogy az Önre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje,
amennyiben bizonyos feltételek fennállnak. Többek között az Adatkezelő köteles
törölni az Ön kérelmére személyes adatait, amennyiben a személyes adatokra már
nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon
kezelték; amennyiben Ön az adatkezelés alapját képező hozzájárulását
visszavonja és az adatkezelésnek nincs más jogalapja; vagy a személyes adatokat
jogellenesen kezelték; avagy Ön tiltakozik az adatkezelés ellen és nincs
elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre; a személyes adatokat az
Adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség
teljesítéséhez törölni kell; a személyes adatok gyűjtésére információs
társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálásával kapcsolatosan került sor.

 

Ha
az adatkezelés az Ön hozzájárulásán alapul, a hozzájárulás visszavonásának
következménye: Mivel a hozzájárulást az adott funkció kiválasztásával és az
alkalmazás használatával adja meg, a hozzájárulás visszavonása azt jelenti,
hogy Ön nem használja az alkalmazást.

 

Tájékoztatjuk,
hogy az Ön hozzájárulásának visszavonása nem érinti a visszavonás előtt a
hozzájárulás alapján végrehajtott adatkezelés jogszerűségét.

 

Az adatkezelés korlátozásához való
jog:

Ön
jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az
alábbiak valamelyike teljesül:

 

a)    Ön
vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az
időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az Adatkezelő ellenőrizze a
személyes adatok pontosságát;

b)    az
adatkezelés jogellenes, és Ön ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok
felhasználásának korlátozását;

c)    az
Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de
Ön igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy
védelméhez; vagy

d)    Ön
tiltakozott az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra
vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az Adatkezelő jogos indokai
elsőbbséget élveznek-e az Ön jogos indokaival szemben.

 

Ha
az adatkezelés a fentiek alapján korlátozás alá esik, az ilyen személyes
adatokat a tárolás kivételével csak az Ön hozzájárulásával, vagy jogi igények
előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy
jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely
tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.

 

Az
adatkezelés korlátozásának feloldása esetén az Adatkezelő Önt előzetesen
tájékoztatja.

 

Adathordozhatósághoz való jog:

Ön
jogosult arra, hogy az Önre vonatkozó, Ön által Adatkezelő rendelkezésére
bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható
formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik
adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az Adatkezelő,
amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta, ha:

 

a)    az
adatkezelés az Ön által adott hozzájáruláson vagy szerződés teljesítésén alapul
(melyben Ön az egyik fél); és

b)    az
adatkezelés automatizált módon történik.

 

Az
adatok hordozhatóságához való jog gyakorlása során Ön jogosult arra, hogy – ha
ez technikailag megvalósítható – kérje a személyes adatok adatkezelők közötti
közvetlen továbbítását.

 

Az
adathordozhatósághoz való jog nem sértheti a törléshez való jogra irányadó
rendelkezéseket, továbbá nem érintheti hátrányosan mások jogait és
szabadságait.

 

Tiltakozáshoz való jog:

Ön
jogosult arra, hogy a saját helyzetével kapcsolatos okokból bármikor
tiltakozzon személyes adatainak az Adatkezelő jogos érdekéből eredő kezelése
ellen. Ebben az esetben az Adatkezelő a személyes adatokat nem kezelheti
tovább, kivéve, ha az Adatkezelő bizonyítja, hogy az adatkezelést olyan
kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Ön
érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben, vagy amelyek jogi igények
előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódnak.

Ha
a személyes adatok kezelése közvetlen üzletszerzés érdekében történik, Ön
jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon az Önre vonatkozó személyes adatok e
célból történő kezelése ellen. Ha Ön tiltakozik a személyes adatok közvetlen
üzletszerzés érdekében történő kezelése ellen, akkor a személyes adatok a
továbbiakban e célból nem kezelhetők. Önnek lehetősége van arra, hogy a Chatbotot
a Facebook Messenger felületen letiltsa.

 

A jogok gyakorlásának keretei:

Adatkezelő
indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől
számított egy hónapon belül tájékoztatja Önt az előbbiekben felsorolt jogaival
kapcsolatos kérelem nyomán hozott intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe
véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két
hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az Adatkezelő a
késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy
hónapon belül tájékoztatja Önt. Ha Adatkezelő nem tesz intézkedéseket az Ön
kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől
számított egy hónapon belül tájékoztatja Önt az intézkedés elmaradásának
okairól, valamint arról, hogy Ön panaszt nyújthat be az illetékes adatvédelmi
felügyeleti hatóságnál (Magyarországon a Nemzeti Adatvédelmi és
Információszabadság Hatóságnál; „NAIH”), és élhet bírósági jogorvoslati
jogával. A NAIH elérhetőségei, 1055 Budapest, Falk Miksa utca 9-11., postacím:
1363 Budapest, Pf.: 9., Tel: +36 1 391 1400, Fax: +36-1-391-1410, Email:
ugyfelszolgalat@naih.hu, weboldal: http://naih.hu/

 

Ön
jogainak megsértése esetén bírósághoz fordulhat. A per a törvényszék
hatáskörébe tartozik. A per – az érintett választása szerint – az érintett
lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható. A
bíróság az Adatkezelőt a tájékoztatás megadására, az adat helyesbítésére,
korlátozására illetve törlésére, az automatizált adatfeldolgozással hozott
döntés megsemmisítésére, az Ön tiltakozási jogának figyelembevételére
kötelezheti. A bíróság elrendelheti ítéletének nyilvánosságra hozatalát oly
módon, hogy az Adatkezelő vagy bármelyik más adatkezelő és az általa elkövetett
jogsértés beazonosítható legyen.

 

Ön
kérheti a jogellenes adatkezeléssel (ideértve az adatbiztonsági intézkedések
elmulasztását is) összefüggésben felmerült kárának megtérítését a károkozásért
felelős adatkezelőtől. Ha az adatkezelő az Ön adatainak jogellenes kezelésével
vagy az adatbiztonság követelményeinek megszegésével az Ön személyiségi jogát
megsérti, Ön az adatkezelőtől sérelemdíjat követelhet. Az adatkezelő mentesül a
felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a kárt vagy az érintett személyiségi
jogának sérelmét az adatkezelés körén kívül eső elháríthatatlan ok idézte elő.

 

Nem
kell megtéríteni a kárt és nem követelhető a sérelemdíj annyiban, amennyiben az
a károsult szándékos vagy súlyosan gondatlan magatartásából származott.

 

2021. november 12.

Emese Bódi

Mesi is searching for minds and souls, loves a good CV and to chat with new people. Go ahead and find out!

Apply now!

ED160CFA20

Kosárlabda szabályok

A kosárlabda csapatok 5 fős felállásban játszanak. A nevezett csapatokat csoportokba osztjuk, a sorsolást a tornát megelőző héten minden csapat részére kiküldjük. A mérkőzéseket hivatalos játékvezető vezeti. A mérkőzések egy pályán zajlanak. A csoportok első két helyezettje az egyenes kieséses szakaszba kvalifikálja magát. Az egyenes kiesés szakaszban a csoportmérkőzések során első helyezett csapatok a másik csoport második helyezettjével játszanak, ezt követően a vesztesek a harmadik helyért mérkőznek meg egymással, majd a győztesek vívják a döntőt.

Röplabda szabályok

Csapatlétszám: 6 fő max. 2 cserejátékossal
A játék időtartama:
  • A mérkőzés egy csapat által nyert egy játszmáig tart. 
  • A játszmát az a csapat nyeri, amelyik előbb ér el 25 pontot legalább 2 pont előnnyel. 24-24-es egyenlőség esetén a játszma addig folytatódik, amíg valamelyik csapat el nem éri a két pont különbséget. 
  • Mérkőzésidő max. 20 perc, ha ezen belül a fentiek alapján nem dől el a meccs, a 20 perc mérkőzésidő leteltével előnyben levő csapat nyeri a mérkőzést.
A csapat létszáma a pályán nem csökkenhet 6 fő alá. Azt a csapatot, amelyik nem tud az összetételi előírásnak megfelelő 6 főt a pályára állítani, a játékvezető “hiányos”-nak nyilvánítja.

Labdarúgás szabályok

Csapatlétszám: 5+1 fő.

Játékidő: 2×10 perc (szünet nélkül térfélcserével)

A mérkőzéseket 3×2 méteres kapukra játsszuk.

  • A mérkőzéseket a kispályás labdarúgás szabályai szerint bonyolítjuk le.
  • A mérkőzéseken csak hernyótalpas, terem- vagy edzőcipőben lehet szerepelni, fém, vagy gumi stoplis cipő használata szigorúan tilos! 
  • Ha bármelyik csapat létszáma a kiállítások, sérülések következtében 3+1 fő alá csökken, a mérkőzést be kell szüntetni. 

Introducing Nokia to website performance measurement through page speed measurement

Business background

Page speed has become an important factor for website owners and SEOs since Google began focusing more and more on user experience factors. If companies don’t adapt to this new mindset, they will lose their organic power.

Nokia has experienced an extensive page load time on most of its pages, but lacked proper measurable information about the performance of the website. It is challenging to adapt site-wise technical modifications without understanding what is really behind the curtain.

Our solution

Mito introduced a multifactor, multi locational-targeting page speed measurement and reporting system across different devices.

Our focus was to develop a measurement system from scratch that is able to report on different page speed KPIs so we can better understand what additional analyses are needed to increase the pages’ performance. We did not only focus on a page level measurement, but also grouped pages to page types that assists us in making more educated assumptions.

We paid attention to location modularity in order to extend the number of analysed locations to additional countries by adding new Virtual Machines to our framework.

We are able to measure different KPIs on both mobile and desktop so we can see how the site performance is realized across devices.

Our measurement system and dashboard provided us insights on what type of elements of the different page types might cause low speed performance and it helped us to further analyse the loading curve, just as the opportunities in Google PageSpeed Insights recommendations for the different page types.

Results

We set up the measurement system and the dashboard that reports on website performance and opportunities.

Through properly tracking the page speed improvements, Nokia becomes a more powerful organic participant in the telco market in Google search, while they provide a better user experience for their visitors.

End to end measurement solution for Nokia

Nokia is an innovative global leader in 5G, networks and phones.

An international business of this size requires a comprehensive measurement strategy including responsible data collection, consistent management of tags and measurement codes, personalized website tracking and purposeful conversion rate optimization (CRO).

We kicked off Analytics projects from January, 2020, beginning with extensive Google Tag Manager and Google Analytics audits. Besides inspecting the different system settings, we also optimized the measurement and pixel implementation processes within Nokia in order to increase efficiency and reduce implementation periods.

After the key adjustments and process harmonization, we have moved forward and started to work on the website and landing pages’ efficiency, including several conversion rate optimization tasks such as heatmap analysis and A/B testing.

Results

Nokia is receiving continuous support from our analytics team to ensure the client’s measurement and data is reliable. Due to streamlined processes, implementation periods are shorter and we eliminated unnecessary website tracking codes which cause longer loading times.

Nokia Allwhere - Private Wireless - Global digital media campaign planning & execution

Building brand awareness and creating demand for Nokia Private Industrial Wireless in new vertical markets

Nokia launched a digital campaign to educate the market that their industrial-focused LTE solutions are the key in accelerating the ultimate benefits of digital transformation and realization of the fourth industrial revolution.

The goal: to build brand awareness and create demand for Nokia private Industrial Wireless solutions in new vertical markets, especially infrastructure or asset-heavy industries where digitization has been mostly restricted to point solutions without general network connectivity.

Our approach

We’ve developed a multi-touch global digital media campaign, which covered the entire user journey of business leaders, from education to making a business decision.

Our main goal was to make Nokia visible on a large scale through automated solutions and smart targeting to reach people when they are reading, talking, learning about or searching for private wireless networks.

To archive this, we’ve utilized the combination of digital media platforms, including industry specific content sponsorships, social media ads, paid search, programmatic hyperlocal and Digital out-of-home ads in front of target company HQs. We’ve made sure that when our key audience is browsing the web, using social media on their phones or just walking outside of their offices, they see a relevant Nokia ad.

Results

The campaign has reached over 80 000 business decision makers and influencers in 3500 target companies, across 5 industry verticals globally.

Private wireless solution specific brand search volume increased by 70% during the campaign period (YoY). In Q2 and Q3 2020, Nokia Enterprise had a double digit year-on-year growth in net sales and new customers.

Emese Bódi

Mesi is searching for minds and souls, loves a good CV and to chat with new people. Go ahead and find out!

Apply now!

6CB921BA67

Flóra Hantos

Flóra is searching for minds and souls, loves a good CV and to chat with new people. Go ahead and find out!

Apply now!

782C904A0C

Emese Bódi

Mesi is searching for minds and souls, loves a good CV and to chat with new people. Go ahead and find out!

Apply now!

AE7CC48A6F

Emese Bódi

Mesi is searching for minds and souls, loves a good CV and to chat with new people. Go ahead and find out!

Apply now!

ECC1EB329D

Emese Bódi

Mesi is searching for minds and souls, loves a good CV and to chat with new people. Go ahead and find out!

Apply now!

A32F2962BB

Write us!

Write us!