Tanulni. Tanulni. Tanulni.

Pörgess bele, hogy hol találkozhatsz mitósokkal, és miről szoktak dumálni.

00

Bevezető

Hiszünk abban, hogy ha a tudás szabadon mozog, azzal mindenki jól jár. Ezért szervezünk és veszünk részt olyan képzésekben, amik megmutatják a pályakezdőknek, hogy miért izgalmasak a digitális fejlesztések, a reklám vagy a média. Ezért örülünk, ha mesélhetünk szakmabélieknek arról, ahogy gondolkozunk, amit csinálunk, amivel kísérletezgetünk. És ezért szervezünk folyamatosan belső fórumokat – jegyzetelőseket, beszélgetőseket és berúgósakat is.

01

Leendő szakmabélieknek

Először nézzük azokat a képzéseket, tanfolyamokat, alkalmakat, ahova azokat várjuk, akik szeretnének valamivel foglalkozni, amivel mi is foglalkozunk.
Van köztük ingyenes és fizetős, rövid és hosszú, papírt adó és papírt nem adó, de az közös bennük, hogy valódi projekteken, valódi ügyfelekkel szerzett valódi tapasztalatainkat osztjuk meg a hallgatókkal, diákokkal.

mito-oktatas-intro

Intro

Nem egyszerű bekerülni a reklámszakmába – pláne kreatívként. Balázzsal nyolc éve toljuk az intrót – papírt nem adunk, de lehetőséget igen: ingyen tanulhatják meg évente nyolcan a szakma alapjait tőlünk, más ügynökségeknél és ügyféloldalon dolgozó kollegáinktól. Eddig 47 ember végzett, és 20 már egy menő ügyökségnél dolgozik. /Gergő/
Ha érdekel ez a lehetőség, itt tudhatsz meg többet.

Bootcamp

A GFX Bootcamp gyakornoki program keretein belül a pályakezdő grafikusok betekintést nyernek a Mito és a GFX működésébe. Art Director mentoraik mellett lehetőségük van a legnagyobb márkákon dolgozni és ellesni a szakma csínját-bínját, mindemellett alapszintű concept, prodos és social tréninget is kapnak.
A program ingyenes, sőt még fizetés is jár a 3 hónapra, aminek a végén egy Mito-s certificate bizonyítja, hogy készen állnak a szakma kihívásaira.
mito.hu/gfx-bootcamp

mito-oktatas-bootcamp
mito-oktatas-kulker

Külker

BGE nappali tagozatos reklámszakirányára 7 éve járunk rendszeresen előadni. 2018-ban pedig a Mitót érte a megtisztelő felkérés, hogy vegyük át Sas Pista Marketingkommunikáció Tervezése kurzusát. Az egész éves, hasznos elméleti és gyakorlati tudást átadó programban A-tól Z-ig mutatjuk be a reklámtervezés főbb területeit kutatás, márkastratégia és kommunikáció tervezés, kreatív fejlesztés, gyártás, médiatervezés, content marketing, valamint projektmenedzsment témákban.

KREA

A nyolc hetes kurzus során kezdő grafikusokat vezetünk be a digitális felülettervezésbe. A KREA képzési rendszerében működő előadás és konzultációk után a hallgatok vizsgamunkája egy összetett user interface lesz.
mito-oktatas-krea
mito-oktatas-uiacademy

Ui Academy

A 3 hónapos tanfolyam alatt a jelentkezők megismerik a Ui folyamatokat, az ötlet kitalálásától a tervezésen át a projekt átadásáig. Az elméleti órák mellett hetente 4 órás workshop is segíti őket a gyakorlati tudás megszerzésében. Itt főként olyan témákról tanulnak, mint gridek, színek, tipográfia, illusztrálás, animálás, prototípus készítés. A UI Acedemy-ben az animációs és a mobil design workshopokat Domán Rajmi tartja.

MOME Innovációs Központ

Tóth Timi a “Design Thinking alkalmazása az üzleti életben” c. KFI kurzus keretében mutatja be a nagyvállalati design menedzsment dilemmáit, illetve az üzleti életben használt design folyamatokat és módszereket. A mesterképzésben részt vevő hallgatók az elméleten túl gyakorlati tapasztalatot is szerezhetnek a csoportos projektmunkák során. Itt tudhatsz meg többet a kurzusról.
mito-oktatas-momeik
mito-oktatas-momeid

MOME ID

A tizenkét hetes tanfolyam heti két előadásból és egy workshopból áll. A diákokat bevezetjük a digitális product designer (UX/UI) szakmába. A kurzus végére interaktív prototípusig jutnak el a hallgatók, amit bemutatnak a nagyközönségnek. Amellett, hogy nagyon sok helyről nagyon sokrétű tudásra tesznek szert, nagyon jó uródeszka bekerülni a szakmába.

MOME IxD Lab

Immáron harmadik éve oktatja Krizsán Norbi az egyetemi hallgatókat a kurzus alapítójával, Fogarasy Tomival (Exalt) közösen. Az oktatás során a MOME-s hallgatók egyetemi keretek között, de nagy iparági szereplők és projektek segítségével sajátítják el a design thinking és a digitális terméktervezés alapjait.

mito-oktatas-momexdlab

De megtalálhattok minket a Corvinus és a Pécsi Közgáz előadói közt, az ELTE PPK-n, az IBS-en és az Engame akadémián is. Ha ezeken a helyeken tanulsz vagy tanulnál, várunk szeretettel!

Ha oktatásszervezőként dolgozol, és szeretnétek, hogy nálatok is előadjon valaki a csapatból, vagy indítanátok egy közös kurzust, akkor írjatok és dumáljunk!

02

Szakmabélieknek

Gyakran fordulunk meg itthon és külföldön mindenféle konferenciákon – nem azért, mert szeretünk nagy vásznak előtt állni, hanem azért, mert szeretünk utána beszélgetni, véleményeket és ellenvéleményeket hallani.
Fusd át néhány prezinket a közelmúltból, és bármit gondolsz róluk, beszélgessünk!

Előadás a kapitalizmus újratervezéséről, ügyfélközpontúságról, és a cégek adaptálódásáról a szociokulturális változásokhoz.

Service design day
Tóth Tímea Mónika
Mito Next

Why should you pay serious attention to the measurement of offline conversion, in order to maximize revenue?

Evolution
Gergely-Gyuris Dorka
Mito Performance

A járvány jön,
a járvány megy.
A márka marad?

Media Hungary 2020
Pőcze Balázs
Mito Creative

Is it possible that designers are somewhat responsible for public events such as the election of Trump or Brexit?

Service design day
Krizsán Norbert
Mito Digital

Kövess minket LinkedIn-en vagy Facebook-on, ott mindig szólunk, hogy hol és mikor fogunk legközelebb előadni!

03

Mitósoknak

Mitósként nagyon kicsi rá az esély, hogy olyan emberrel utazol együtt a liftben, aki pontosan ugyanazt csinálja, mint te. Épp ezért sokat tudunk tanulni egymástól – csak a megfelelő formát kellett ehhez megtalálnunk. Sokmindennel próbálkoztunk, itt van pár példa azok közül, amik jól működtek, működnek.

Brainy

Havonta, kéthavonta megrendezett esemény, ahová külsős vendégeket hívunk, akik nem feltétlenül szorosan kapcsolódnak a szakmához, de valamely határterületéhez mégis közel állnak. Ez egy teljesen kötetlen, őszinte beszélgetés olyan vendégekkel mint Ács Dani, Pamkutyáék vagy Kotroczó Róbert.

Lunch Logs

Havi rendszerességű okosodás ebédidőben! Reklámok, emerging tech megoldások, adtech újdonságok hátterei kerülnek az asztalra a Belvárosi disznótoros dobozai mellett. A változatosságot a témák rotálása mellett vendég előadók és reklámpárbajok biztosítják.

Concept Academy

A GFX – Concept képzés a hármas szám bűvöletében. 3 havonta, 3 session, 3 kreatívigazgató előadásában. A képzés során a GFX-es kollégáknak lehetőségük adódik a koncepcionális gondolkodásban való fejlődésre, játékos formában.

GFX képzések

A hands-on workshopok keretein belül olyan dolgokat tudtak a grafikusok eddig kipróbálni, mint a szitanyomás vagy lézergravírozás, de közös nyomdalátogatás és az időszaki és állandó művészeti kiállítások látogatása is visszatérő programunk.

Mito Academy

Bizonyos időközönként összejövünk egy academy session-re, aminek témája mindig változó, ezért mindig izgalmas: hol egy új platformot, egy trendet, vagy jelenséget járunk körbe, időnként megtanítjuk egymást valami újra, de néha az is előfordul, hogy a hobbijainkról mesélünk egymásnak.

De ez nem minden! Folyamatosan dolgozunk újabb gyakornoki programokon, és épp most készítünk elő egy egyedülálló produkciós képzést is!

Gyere és dolgozz velünk, hadd tanuljunk tőled, és tanulj tőlünk!

Emese Bódi

Mesi is searching for minds and souls, loves a good CV and to chat with new people. Go ahead and find out!

Apply now!

Write us!

Write us!